Slot

22 november 2017 - De Zilk, Nederland

Na een voorspoedige, maar vermoeiende reis kwamen we maandag ochtend om 6.05 uur aan op Schiphol. Voor we door de paspoort conrole waren en onze koffers hadden was het al over zevenen. Mandy, Lisette, Alex, Floor en Roos waren er om op te halen. Wat een overgang: van 27 graden naar 8 graden en regen! Brrr. Thuis hebben we snel de verwarming aangezet. Eigenlijk hadden we wel zin om naar bed te gaan, maar we hebben ons de hele dag wakker gehouden. 's Avonds lagen we wel om 9 uur plat en dinsdag avond weer. En nu zitten we aardig in ons ritme. We kijken terug op een fantastische reis. Wat hebben we veel gezien en gedaan. De dagen bij Jaco en Sandra waren ook grandioos. Ze waren jammer genoeg veel te snel voorbij. Daarom maar weer hard sparen! Ik wil iedereen nog bedanken voor de felicitaties met mijn verjaardag en de reacties op mijn reisverhalen. Groetjes, Wim en Bep.

1. Annelyke van Hensbergen:
    22 november 2017
    Jullie ook bedankt, we hebben genoten van jullie verhalen!😊
  2. Jolanda:
    22 november 2017
    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn!
    Kusjes van Cees en Jolanda
  3. Tom en Clazien:
    22 november 2017
    Jullie ook bedankt voor het mooie reis verslag.We hebben met jullie mogen mee genieten van jullie geweldige reis.Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn.Groetjes Tom en Clazien.
  4. Jos en Joke:
    Welkom thuis en gefeliciteerd met Siep! Knuffel Jos & Joke