Bluebridge ferry.

3 oktober 2022

Dinsdag 27 september ging de wekker opnieuw heel  vroeg af. Nadat we gedoucht hadden konden we nog genieten van een lekker ontbijtje. Om even over 7 stond een taxi klaar om ons naar de ferry te brengen. In de terminal konden we onze koffers afgeven en kort erna konden we aan boord. Via het onderdek waar alle vrachtauto's, campers en auto's stonden moesten we 5 trappen op naar het bovendek.

Daar kon je eventueel ontbijten, koffie drinken en lekker zitten.

Om 8 uur vertrok de ferry. Je kon op het bovendek ook naar buiten, waar je prachtige uitzichten en vergezichten had. Helaaas konden we steeds maar heel even buiten staan, omdat het door de harde wind erg koud was. Al met al was het een prachtige tocht!

Om 12.00 uur was de ferry in Picton. Met een bus werden we naar de terminal gebracht, waar Jaco, Sandra en Grace ons opwachtten.

Wat een weerzien! Grace was een telletje verlegen, maar daarna leek het wel of ze ons al lang kende. We gingen nog even naar een speeltuintje en  Grace: come oma, sit opa!

Van Picton naar Blenheim was een half uurtje rijden. We kwamen voor het eerst in hun nieuwe huis. Buiten hebben we in het zonnetje koffie gedronken en lekker veel gekletst. Na de lunch ging Grace even slapen en konden wij onze 1e pot klaverjassen. Deze werd door Wim en Sandra gewonnen.

Later in de middag hebben we een lange wandeling gemaakt. 's Avonds na een tweede pot klaverjassen (gewonnen door Wim en Jaco) zijn we vroeg gaan duiken, want het was weer een lange en vermoeiende dag geweest!

1. Tom en Clazien:
    3 oktober 2022
    Een mooie trip al achter de rug en nu genieten met Jaco Sandra en eindelijk jullie kleindochter in je armen sluiten. Groetjes Tom en Clazien.
  2. Jan:
    Leuke verhalen.